MR. NUFF =)

Tuesday, September 6, 2011

Laporan penuh RAYA KETIGA =)

Assalammualaikum. hihi. hyeeeee


oke raya ketiga tiada gambar. sebab dah penat bergambar raya pertama dan kedua. raya ketiga dah hilang feel nak beraya.


raya ketiga tak beraya kemana. hanya duduk rumah dari pagi sampai petang. sampai saya rasa sangat fedapp. haha. tensii tahu tensii. duduk rumah kene masak. ekceli nak pergi beraya dengan kawan2. tapi saya menunggu kawan saya mereply mesej saya daripada pagi sampai petang. tak balas2. ingat hot ke heh?? haha (marah ni)


saya tunggu kawan kursus saya datang sebab nak kirim kompaun paking kete dekat IPOH jer. bukan nak beraya dengan dia pon. boleh pulak wat dekk tak balas mesej aku. haha. aku marah tapi aku gelak. itu normal. sebab nak sedapkan hati. hihi.


haa raya ketiga tolong2 kakak saya masak bihun tom yam. senang je. campak2 je. huhu.


kesimpulannya raya ketiga tak best. tunggu di rumah dengan penuh keemoan. huhu.


oke baii =p

No comments: