MR. NUFF =)

Monday, July 4, 2011

rambut dah panjang...nak potong lahh....huhu

okeyy mari saksikan perempuan cantik di mata aiiii.....weeehooo....

olohhh comelnyaaa minah nihhh.... okey lets strory about this hair style.... cool bukan??? tapi macam kejung bukan???? ololololo comelnyaa dia nihhh...(berdarah idung) okeyy kita pangkah style ini....sorry selena gomez.... rambut nihh i tak minat....okeyy next!!!
alalalalala..... ini sweets....cun gila... fesyen rambut tak sikat.... tapi cool...i suka... curly curly gitewww.... okeyy yang ni kiterr tak pangkah.... hiks ;)
alahaiiii comelnyaa minah nihhh.... rase nak tiommm tiommm...(apesal ayat aku nihh macam dah terpesong je haa??? dah macam lesbian pulak aku rase) nehiii nehiii nehiiii... i love lelaki...(tiba2) hahaha okeyyy rambut nihhh i suka gilaaaa.....sangat cool.... Tailor Swift nihh cute gilaa... warna rambut i tak suka...tapi style rambut..ilikeeeeeeeee....=)

okeyyy...tadi kata nak potong rambut kan...padahal rambut aku pon tak derr panjang macam rambut diorang nihh...bukan potong rambut...tapi bela rambut lagi.... hiks ;)





p/s: hobi baru aku ialah...tengok perempuan comel plus santek-santek hari-hari... ilikeeeeee!!! tengok perempuan selimm aku fedapp dahhh..sebab aku tak selim-selim jugakkk... hishh...mencikk!!!

No comments: