MR. NUFF =)

Monday, July 4, 2011

1st time aku tengok wayang keluar awal....hiks ;)

salam Isnin kawa-kawan....=)

kembali bekerja seperti biasa....huhu

semalam merupakan hari Ahad...dan merupakan kali pertama aku tengok wayang..pastu keluar awal...hiks ;) syabas diucapkan... movie yang ditonton ialah TRANSFORMERS... (clap clap clap) hiks ;) movie ini sikettt punya lama..sampai kebat bontot...kebas tengkuk dan pinggang duduk dalam panggung...

perasaan semasa menonton:

1) 5 minit pertama: tersengguk-sengguk. menguap beberapa kali....tapi tahan...tahannn jugakk...sebab nak fahamkan cerita.

2) setengah jam berlalu : menguap lagi.... dalam hati...bila cerita ni nak habehh...nak keluar lahh...

3) sejam berlalu : aicehhh bila cerita ni nak habehhh... tak de tanda-tanda nak habess pon....

4) 2 jam berlalu : aicehhhh pukul berapa cerita ni nak habehhh.... dah 99 kali menguap.... pukul berapa cerita ni nak habess...aku tak semayang asar lagi nihh...

5) pukul 7.05 pm... jom keluar!!! giloo ko tak semayang....

kesimpulannyerr...jika anda bukan pengikut cerita TRANSFORMERS musim lalu.... sila jangan tengok...kompemm jadi macam aku...2 jam dah berlalu pon aku tak paham-paham cerita nihh...wakakaka bila orang gelakk aku boleh blurr!!! pastu pandang muka kakak aku... " hahaha" gelak sesama sendiri...sebab dua2 tak paham....haha

oleh tu....aku tak reti nak bagi bape star...2 cukup lahh eaa... 1 bintang untuk robot kunen yang gojess dan manja.... satu bintang lagi untuk robot jahakkk yang ayat dia aku suka... " aku suka tengok kaki kecik kamu tergedik-gedik" hahaha ini ayat robot jahakkk yang suwitt...haha

oke have a nice day kawan-kawan...byeeeeeee =)

No comments: