MR. NUFF =)

Thursday, July 7, 2011

mahu (berholiday) selama 10 hari...phewwww!!! semangat aku kemas bag awal-awal...hiks ;)

salam khamis kawan-kawan... hari khamis kene pakai baju batik... kaen batik pon bolehh lahh...huhu hiks ;)

baiklah...mulai 8 July- 17 July 2011 aku akan (berholidayy).... yeayyyyyy.... alangkah indah ku rasa.... hiks ;-) hihihi

duppp dapp dupp dapppp nak tunggu esok.... so mulai esok aku akan merindu belog korang...fesbuk dan lain-lain...aku rase macam nak bawak lappy jerr.... tapiiiiii.... malas lahhh.... nak rehatkan minda...hiks ;-)

see...nak peginyerr esok...tapi beg aku dah 90% siap kemas....semangat giloo aku nehh.... kemas beg sambil senyum-senyum...macam lah nak pegi hanimun pon...haha kalo hanimun tu best jugak.... hahaha

sedikit kuciwaa sebab tak dapat menghadiri hari angugerah khidmat cemerlang esok...sobss sobss ='(



p/s: doakan perjalanan pergi dan balik saya selamat okey..ameen...hiks ;)

No comments: