MR. NUFF =)

Wednesday, June 1, 2011

mimpi buruk.....

semalam saya mimpi buruk.... pukul 5.30 pagi terjaga dan tak boleh tido balik....saya mimpi kemusnahan, peperangan, kematian, perbalahan, bom sana sini, flight meletop sana sini, orang ramai cuba melarikan diri tapi tak berjaya.... sekian terima kasih....

kenapa bila dah terjaga pon tak boleh lupa mimpi tuhh....say nak lupa mimpi tuhh... saya nak buat kerja pon tak tenang....='(

mood: saya sangat takut terbayang mimpi semalam....='(









motif gambar: tayang muka!!! kalo ko nampak muka aku ko memang hebakk.... okeii bye....

7 comments:

syana mizwateva said...

jgn pk sgt ek...:)

shark said...

mmg ngeri mimpi kamu itu..
harap2 itu mainan mimpi saja.

rara pinkmafia said...

hmmm ni mesti tidur tak basuh kaki ni kan.

eintan nurfuzie said...

http://nurfuzie.blogspot.com/2011/05/chaiyok-cik-en-pencarian-cik-en-dan.html
JOM JOIN CONTEST CIK EN

SofieyAzwa said...

Tak basuh kaki tu haa

Didiey Fadhilah Ramli said...

tidur baca doa tak??

fariza fauzi said...

nightmare ....grrrrrr :D

folow u dear :)