MR. NUFF =)

Tuesday, May 31, 2011

Gambar pernikahan SALLEH YAACOB...i followwww....

assalammualaikum=)

selamat dah salleh yaacob nikah buat kali ke-empat...cukup dah kuota dahh... no no no tambah-tambah dah okeyy.... haha hebakk lahhh salleh yaacob nihh.... tak perr die mampu...dalam islam pon tak melarang.... kalau mampu tak salah... kalau boleh berlaku adil silakan kawen empat... hihi

aku ade gak bace komen-komen dekat belog-belog laenlahh mengenai perkahwinan ke-4 salleh yaacob nihh...kaloo belog laki diorang akan kagummlahh dengan salleh yaacob..yelahh bini muda tuhh...cun lak tuhh... kalo belog perempuan banyak maki hamun jerr.... hahahaha aku paham nape... aku kan perempuan normal...haha ade setengah perempuan kata...alahh tak jadi dekat batang idung sendiri boleh laa cakap tak de hal laa.... boleh berlaku adil dan lain-lain... laen tau perasaan berkongsi kasih ni...cewahhh...bukan aku cakap okeyy...aku no komen.... haha

bagi aku..bende baek..ape salahnyerr kan....hihi daripada buat dosa..baek kawen...kan kan kan...

alahhh tak jadik kat aku boleh la cakap camtu....kene kat aku....padan muke aku...tak relaa i nyahh.... tapi kalau itu dah takdir kita...nak buat macam mana kan... setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah... dah jodoh diorang...biolahh diorang...=)

part ni best...wakakaka santekknyerr emi nihh....=) laen muke die...

mase nihh dei bace ape eaa??? kompiuss aku japp
seee...lawa kan lawa kan lawa kan....
santeknyerr mekp emi...naek seri pengantin...weewiit...

p/s: selamat pengantin baru....hihi semoga kekal hingga ke akhir hayat.... semoga tabah hidu bermadu...hiks =)

4 comments:

shopping2u said...

maka ramai la cowok2 yg jeles kt luar sana tu, cun gak wife dia tu kn... erm.. moga perkahwinan dia ni akan melahirkan zuriat yg soleh dan solehah..nway tersesat kat sini dan terus follow :)

SofieyAzwa said...

lawa seyh wife dia! Dah cukup kuota salleh yaakob.hebat!

Cik Cammy Lia said...

tahu xpe.mmg cun yelah keturunan syed kn?hehe...

key-one said...

soping2u: macihh follow kiter...=) *wink2
betul3 msti jejaka jekaki kat lua tu jeles..haha

sopie: tulahh hebakk kan beliau..clap3

cik cammy: yupp btol3