MR. NUFF =)

Tuesday, May 31, 2011

nur kaseh TIME =)

assalammualaikum....=)

okeyy ini gambar mase aku dengan kawan-kawan gonjeng aku menyaksikan nur kaseh hari tuhh.... hihi

see...perempuan kuat makan itu... die jerr nak pegang pop corn...=) dalam panggung pon die je nak pegang.... die jerr nak makan paling banyak...biaselahh kan...napsu perempuan kan sembilan...haha =p ehh pekernalkan driver pada hari itu...cik Nabila...=) die pon ade belog jugak...
pedulikan muke aku yang bubus itu okeyy...aku kan tengah diet...tapi hari nihh aku tak diet...cuti diet sehari...sebab aku perlukan tenaga yang banyak untuk menghayati cerita nur kaseh itu...haha hiks ;)
beselahh bila gadis-gadis bertemu cermin...ehh tiga-tiga single lagi.... hahahaha
ini sewaktu membeli hadiah kawen...ramai kawan aku kawen tahun nihh... aku bila lagi kan??? aku tahun depan kot....wakaka (pitamm) sekarang dah pandai beli hadiah kawen hokeyy...beli mahaii lak tuhh... nak bagi periuk...tapi nabila kata...nana tak masak nanti...hasben die tak kasi...wahh untungnyaa....wakaka
ini sewaktu di kiosk clinique....wakakaka mokcikk kayoolahhh pakai clinique wehhh....haha
perempuan biaselahh kan.... suka tangkap gambar dalam toilet dan depan cermin...itu perempuan normal....wakakaka kalo ko tak suke..ko tak normal...wakaka
baskin robin time.... eskrim baskin robin best kan.... yummyyy....
baskin robin time lagikk....hihi

okeylahh bye....tadi aku kene kutuk dengan budak opiss sebab cakap citer nur kaseh tak best...wakakaka sume dok kate aku tak reti review movie... ahhh ahh ahhh jalan penceritaan kene jelass dan terang barulahh star boleh up...hahaha

No comments: