MR. NUFF =)

Monday, June 6, 2011

Isnin yang cute~~~

assalammualaikum~~~~

hye.......(lambai-lambai tangan macam model gojess...hiks ;p )

hari nihh i datang opiss pukul 8.30 pagi....wakaka buat opiss nihh macam bapak aku punya...hiks ;) cuakk wehhh bangan jerr pagi tengok tingkap dah cerahhh...aku cuakkk gilerr....wakaka aku bangun lambat rupenyerr.... 1st time terjadi nihh.... dengan baju tak iron lagi...tudung tak iron lagi... air tak isi lagi... lappy tak masuk dalam beg lagi... katil tak kemas lagi.... syumenyerr serba tak ready lahh.... cuakk cuakk cuakk.... pastuuu jerittttttt.... "makkkk!!! nape tak kejut akak???"

pastu mak jawab..."haiii...selalu kamu yang kejutt mak kan..." hahahahahahaahahaha

aku dah mind set yang aku coti rini....tu pasal bangun lambat.... siyesss aku tak rasa macam hari nihh hari isnin.... rasa macam hari ahad jerr... adeiiiii...cuak tak hilang lagi nihhh.... dah laaa aku dah lambat...dengan hujan lebat lagi.... dengan opiss aku jauh lagi nihh...(apehall banyak sangat aku mengeluh nihh) okeyy aku salahkan diri sendiri... sobss :'(

naseb baek ade opissmate yang baek hati....hihi

hari ini saya breakfast free.... weeeehoooooooo

okeyy bye....=)



No comments: