MR. NUFF =)

Monday, May 23, 2011

sedaplah pulak oat nihh....=)

phewwwwwww.... ehemm3...=)

assalammualaikum....

awal gilerr aku update belog...haha di subuh hari yang indah.... pakse jugak bangun tido.... sebab nak puase kan.... perghhh...nak diet smapei puase okeyyy...ni diet tak sihat... ehh bukan lahh...jangan salah paham...=p puasa ganti aku tinggal sehariiiii jerr lagi... asik tangguhh je nak ganti... baek ganti cepat...huhu

dolu ak rajen gilerr...ganti pose straight jerr.... tinggal 7 hari...7 hari ganti...butttttttttttt... mase mood rajen aku tu berlangsung....tiba hari yang ketujuh....jeng3.... jam menunjukkan pukul 7.00 petang....pheww.....get ready nak berbuka dah nihh...yelaa last ganti pose kan...pheww!!!! oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!! sediss tau....saat2...lagi bape minit nak berbuka...tetiba bende tu datang....wuuuwuuuu....bende tu ialah bulan...bulan lah datang...=p aku pon ape lagi...meraung sekuat hati dan berkata...tidakkkk....datang lahhhh besok bulan...pliss pliss...bulan tak endahkan raungan aku....wuuuwuuu =( redha jelaa...nak buat macam mana....bulan kalau dia nak keluar...die kluar jugak...tak kan nak tahan tahan pulak....haha mak aihhh panjang nyerr citerr pasal datang bulan...haha padahal nak cter oat dah sedap...haha

okeyy camni...tadi aku tak tahu nak makan ape...yelaa nak puase kan...kenelah sahur.... so aku cadang nak makan oat jugak lahh.... tak sedap pon belasah jelaaaaa..... amek siket jelaa... 2 sudu oat jerr.... kang tak habeh cam semalam membazir jerr...hihi

okeyy resepi oat aku yang lazat ialah.... 2 sudu oat instant, air panas secukup rasa, susu tepung low fat satu scope, dah satu peket gula buah.

siyeslyyy sedapp okeyy...hihi hilang rase oat....tapi rase susu yang sedapp...yummyyyyy.... semalam bubuh milo pon tak sedap camni...hihi ;)

okeyyy sape yang berdiet macam aku...meh try resepi oat aku....hihi...yummyyyy=)

beboiii...nak siap pergi keje...=)

No comments: