MR. NUFF =)

Sunday, May 22, 2011

cepatlah selim wahai tubuhh...=') rase nak menangis lahh diet nihh....


siyesslyyyy rase nak menanges....=') seksanyaa bila tak selim....wuuuwuuuu padahal seksa gilaa makan oat.... gelinyerr tekak bila makan oat...wekkk wekkkk... rase nak muntah makan oat...jahakkkk gilerr aku... tapi aku tak boleh hipokrit...memang itulah realitinyaa....=')

aku dah modify pon jadikk tak sedap jugak...rase muak gilerr makan oat... aku rela tak makan daripada telan oat nihh...ohh men...tak de makanan laen ke untuk orang yang bergiat diet macam aku nihhh.... boleh kasi tips diet yang sihat tak dekat aku???? plisss plisss =')

doalah aku selim cepat supaya dapat hadiah...wakaka oke baiii

1 comment:

amirul said...

Salam, Kalu anda berminat dan serius mahu diet secara sihat dan berkesan boleh rujuk saya... thks