MR. NUFF =)

Friday, April 30, 2010

tahukah anda??? ceeeeeeee=p

okiesss..entri kali ini berilmiah siket yerr....miahahaha.... segala info yang i dapat ialah daripada sumber yang boleh dipercayai i.... cehhhhhhhhhh.... oke kite teruskan kan yerrr.....

pada zaman Mesir kuno dahulu, seorang pahlawan sejati dikatakan harus menjaga kesucian tubuhnya...salah satu caranya ialah dengan mencabut semua rambut dan bulu dari tubuhnya termasuklah kening dan bulu matanya..alahaiii....

cehhhh gillor ke hape....aiseyhhhh.... tapi kan..mesti lawok gilerr takde bulu...miahahaha....
susu soya mengandungi banyak lecithin yang boleh menghaluskan kulit. salain itu lecithin juga berguna untuk menghalang sel-sel tubuh mengumpul lemak. minum susu soya 3 hingga 5 kali seminggu sudah memadai untuk menghalang proses pengumpulan lemak dalam tubuh.

euwwwwww...ilikeverymuch....miahahha...tetibe i mengidam nk minum soya... i dapat info jugak..susu soya ni bagus diminum oleh orang yang sedang hamil..nanti anak putess gebuss dan bijak2....weeeee sejauh kebenarannyerr i tak tahu la pulak kan....=)
Menurut William Fry dari Stratford University, ketawa boleh disamakan dengan berolahraga. ketawa sebanyak 100-2000 kali sehari boleh disamakan dengan 10 minit gerakan olahraga untuk kesihatan jantung da paru-paru.

so ape lagi u oll....kahkahkahkahkah...oke sambung jap lagi... mane leh wat salu nanti orang ingat warga tanjung rambutan pulak kan...miahahaha.... ehh u oll kenal ke sape William Fry tuhh??? tak kenal ekkk....i pon tak kenal..tapi info tu jerr yang diberitahu...weeeeeee=)
terdapat banyak jenis di Australia.salah satunya adalah kanggaru merah. kanggaru jenis ini mempunyai kaki yang sangat kuat dan boleh melompat dengan kepantasan sehingga 56 km/jam. si merah ini juga boleh melompat setinggi 1.8 meter.

u oll tengok sat posing si kanggaru kat atas nihh.... perghhhh tak boleh blahh kan... hahahaha kemain lagi kau ekk... nway si merah memang hebat... laju gilaa tuhh.... kalo lawan dengan mat rempit kompem menangis mat rempit tersebut...weeeee=)
apakah menu fast food yang paling famous di united kingdom? jawapannya ialah jeng3...fish and chips. menu ini terdiri daripada ikan goreng (selalunya jenis cod haddock atau plaice) dgoreng tepung dan kentang goreng. menu fish and chips telah wujud sejak abad ke-19 lagi...

wahhhhhhh memang menguji keimanan betol laa.... lazatnyerr...sudaa lame i tidak menikmati menu ini...cehhhhhh..kuatkan iman key-one..kau diet...kahkahkahkah.... ehh i nak tambah satu lagi.... itulah juga punca rakyat uk ramai yang gebu-gebu..miahahaha..okies sekian info buat kali ini yerr....=)

4 comments:

Sesopie said...

Ilmiah! nice

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ekeke.


c0mel jew kangaru landinggggg kat situ =)

key-one said...

tengs sophie....

key-one said...

miss lolly: aicehhh...terharuu jepp miss lolly datang belog i..tengs miss lolly datang belog i....