MR. NUFF =)

Thursday, December 11, 2014

Di hari PERSANDINGANKU (husband side) (16 November 2014)

assalammualaikum. hihi. rajinnya saya kan meng update entry. sebelum memori tercalar teruk baik kita update. sebab lepas ni akan mula membusy. 

baiklah. kenduri di seelah suami saya pada 16/11/2014. hari ahad. sebab diorang buat gotong royong. sedappppp yarabiii makanan. hihihi. rindu lauk kenduri sendiri. yummyyy. okeyy belah suami buat simple je. pelamin pun deco sendiri. kemainn kretif adik ipaqqq saya. hahahaha. daripada tak de pelamin boleh ade la pulak. hahahaha. 

jadi malam sebelum kenduri ada tahlil sikit. pastu ada tadarus. pastu baru laa ramai2 pasang pelamin. hehe. meriahhh. macam kenduri belah saya dekat rumah tak de ape sangat. malam lepas kenduri je ade la majlis bukak hadiah. simple jela. unplaned pun. 

gambar ni ade pun sebab saya terpilir. snap jela. nanti boleh masuk kat belog. nak snap pun malu sangat. yelaa menantu kene la malu2 kan. baru feeling menantu tu lebih. mihmihmih. saya rasa saya bukan menantu kesayangan kot. sebab saya ni dah kenapa tak reti bawak diri. hahahaha. okey je sembang dengan keluarga mertua. cumaa ehh entah laa. dah kenapa tak retiii. nak sembang lebih2 macam tak reti. maybe sebab baru kot. sat gi kalau over mau kene kutukk. tak pasal. baik kiter buat biasa. hehehe. keluarga mertua bestt sangat. layan saya dengan baik walaupun diorang malu2 dengan saya. hahahaha. 
kerjasama. bantu membantu, bergurau senda. ehhh syiokkkk. 



taraaaa. ini pengantin tergojes. tema tiru farah brepp brepp. menjadi la jugak kan. hahahaha. mekap cantikkk kan. kening macam sin chan. nak tergelak tengok muka. hahaha. 





yeiii my family. sara tu dah kenapa. mak ngah rotan baru tau. amboiii diaa. boleh masa kenduri dia tak nak dekat saya. agaknya terguga tengok kecomelan makngah dia. mihmihmih (gelak tutup mulut)







outdoor dekat Proton City. alhamdulillah hujan kejap je. lima belas minit gitu. lepas tu stop. sambung shoot balik. haaa shoot lompat segala mak nenek suma adaa. hahahaha. 

okey entry kawen habis dah. nanti nak sambung entry honeymoon pulak. hehehe. :)
 
alhamdulillah selamat dan selesai semuanya. 

No comments: