MR. NUFF =)

Monday, July 9, 2012

mana privasi anda!!!!

Assalmmualaikum.

ceyyyy tajuk nak over je kan. hahaha. tahu tak ape erti privasi. privasi itu boleh diumpamakan seperti kita nak masuk jamban sorang2 sebab nak privasi. tak nak orang tau ape kite buat dalam tu. tak semestinye masuk toilet berak je kan. ade jugak yang korek idung sume. wakaka. =D

itu contoh jela yakk. sekarang ni saya tengok orang2 kita. cewahh. macam dah tak der privasi. kann kann. ehh ehhh. i mean, bukan berak bersama ke ape. muahaha. =p maksud saya dekat sini privasi tentang hal2 personal ni. kalau dekat fb tu. gaduh laki bini nak cite. pastu gaduh pakwe makwe pun nak citer. sume bende nak citeee. pelikkkk. motif nak citer sume bende tu nape ehhh. nak tarik perhatian orang ke. nak bagitau satu dunia gaduh laki bini ke. tak de kemaluan ke? herannn saya. malu la bebbb. hal2 dalam kelambu kalau boleh setel luar laa. tak syok la sume bende nak citer. kan dah bukak aib masing2. salunyer perempuan laa. perempuan kan suke over. emo tak kene tempat. akal cetek. wahhh! kemain kutuk perempuan. tapi tak sume laa yer. sebahagian yang otaknyer tak centre. haha.

pastu kalau ade boyfriend tu jaja satu malaya ade botfriend. haha. snap pic pegang tangan. snap pic laga2 pipi. ehh tak malu ke? hahaha. saya pulak terasa malu. bukan apa. kalau terlampau show off kan. macam memalukan. dekat fb tu kan sume orang tengok. yelaa dekat fb ade parents, sedara mara, kawan2, cikgu2. pastu ayat paling tak menahan. "terima kasih kerana pilih saya jadi penyeri hidup awak" puiii. gelak guling2 baca ayat ni. pecayaa sangat la kat laki. haha. benda belum confirm jangan yakin sangat laa. setakat pakwe makwe tu bila2 boleh berpisah laa. pastu dengan orang lain pulak. hewwheww. kat situ kite nampak. ehh dia ni kejap dengan orang ni. kejap dengan orang tu. hahaha. tu sebab kalau boleh jangan show off sangat.

kalau saya kan. ade bf pun saya tak ngaku ade. yelaa bende belum confirm. sian FAHRIN AHMAD. wakakakaka. #kejigila.

oleh itu wujudkanlah privasi dalam diri anda. tak sume bende kite boleh citer kat orang. tak sume bende kite boleh tunjuk kat orang. contohnya perus belapis tak elok tunjuk. maluuuuuuuu bebb. wakakaka. tapi perut saya flat. ko adoooo? hahaha.

note: taniah kepada ex bf yang bertunang semalam. semoga cepat kawen ye awak. hahaha.

haa wish boleh show. ingat senang nak jumpa ex gf yang baik macam ni. ex bf kemain kejii pun die okey jerr. wakakaka. ehh okeylaa. time keje kene fokus. nanti bos marah. ehh bos dah balik laa. haha.

okey tata love. muahhh. =)

No comments: