MR. NUFF =)

Thursday, August 11, 2011

tak de lahh best sangat berbuka puasa dekat hotel...

salam...haaa boleh pon nak update belog...tadi tak boleh kan kan kan.

okeyyy semalam aku berbuka puasa bersama kesayangan di Hotel Heritage, Ipoh. gedik kan berbuka dekat hotel. nak bajet orang kaya lerr tu. ahhh suke hati aii lahhh. lalala okeyy kesayangan itu ialah kakak aku lahhh. nehii boiprend boiprend. aku tak de bf yerr. im single. pelis jangan salah sangka. hihihi


buking 2 hari sebelum. aku lahh yang tolong buking. alahaiii staff hotel mereka sangat mesra alam. boleh buat menantu...hehe


bila sampai jerr hotel. dah nak dekat berbuka. ni sume salah kakak aku. die lambat. lalala aku ingat bila berbuka dekat hotel. tenang lah suassana. maksud aku tak ramai lah orang. tapiiii, perghh!!! sikit punya ramai manusia. ishh3. mencik aku nak makan ramai-ramai ni. yang best nya boleh maen skodeng-skodeng. tangok sape yang hensem. tapi tak jumpe pon. haha last2 kena ngorat dengan staff hotel. euwwwwww (ehh aku poyo ke bagitahu kena ngorat? kenangan manis nih. harus tulis sini. hahahaha) wakluuuu


kalau rindu saya tengok lah lif cool ini. satu awak dan satu lagi saya. sweets tak??? hihi haa kain2 tu wat semak jer. aku nak tunjuk bertapa ramai manusia. *sigh
ini memang malu gila. elok-elok tengok posing sana posing sini. sekali pintu lif terbuka. ramai pulak yang keluar. wakaka
ini kakak aku yang comel. dalam lif jarang. kesimpulannya. gambar tak banyak sebab orang ramai sangat. segan nak snap pic. lamb dia sangat lah sedap. sampai sekarang terasa kat anak tekak lagi. makanan sume sedap. cuma kenapa ramai sangat orang. (ko ingat hotel tu bapak kau penya ke?) hahaha


oke saya sudahi ucapan saya dengan serangkap pantun.

kalau ada sumur diladang, boleh saya menumpang mandi., kalau ada duit yang panjang, boleh kita makan di hotel laen lagi.

duit yang panjang tu apa? cuba jelaskan dekat aii boleh??? hiks ;p

No comments: