MR. NUFF =)

Thursday, August 11, 2011

tabiat buruk yang harus dihakis

hye kawan-kawan. entri ini ditype selepas berbuka. =)

tabiat buruk aku yang latest ialah, (jeng jeng jeng) suka drive laju-laju bila tengah bengang, tengah sedih, tengah sentap, tengah frust, tengah ape lagi yerr. hmmm sangat buruk tabiat ini. sila jangan tiru. siyessly bila mood aku tengah tak berapa nak baik, aku akan drive dengan laju dan sangat laju. memang bahaya. tu sebab aku kata jangan tiru.


aku pon tak pasti kenapa perangai aku camtu. sebab bila drive laju-laju aku rasa lebih tenang kot.wakluuu. (bukan nak bawak mengucap ke hape ke) penah sekali tu aku sentap gegilaa, aku drive balik keje 150km/j. sangat laju tu. bergegar stereng. hihi drive kete sambil nanges pon penah. malas la nak ingat kisah lalu. hiks ;-)


sekarang aku dalam proses nak positif kan diri. tak mo dah asik pikir negetif. hihi boleh dikatakan aku nak baiki diri laa. tak mo dah jadik macam dulu. tak mo dahh, bila tacingg drive lelaju. bahayaa wooooo. aku tak kawen lagikk. hiks ;)


hye auntie wani. auntie apa kabar? sihat ke? berbuka tadi makan apa? (makan bubur lambuk dengan begedil jer) hiks ;)



p/s: aku lupa emel private belog aku lahh. belog tu aku buat untuk someone. hiks ;) aku kan sweets...haha i tak marah u. bagi masa untuk i cool balik. hiks ;)

No comments: