MR. NUFF =)

Sunday, August 7, 2011

how sweets dediiii.....=)

dediii: tahun ni kome beli baju raya sendiri...dah keje kan semua.... abah ttak de nak beli beli dahh untuk kome...pandai-pandai sendiri lahh yerr....

kami: okeyyy dediii.... (abess lahh duet aiii...) hiks ;p


ini kisah sebelum puasa yerrr..... hihihi tiba-tiba tadi.....jeng jeng jeng

dedii: akak oooo akak!!!

aii: yepp (tengah menerap sambil maen game zombie)

dedii: nahh...(sebungkus plastik hitam)... saiz ss mak dengan eira(my sis) punya...kamu punya saiz s...(oke fine...aku beso kan)

aii: yeiiiiiiii....maceh maceh macehhh..... (terus try sume baju...bukan saiz s sahaja...ss pon harus try)

haaaaaa aku rasa...ketiga-tiga baju ni bakal jadi milik aku....hahahaha sebab ak pakai okey-okey...ngam-ngam.... saiz s pulak besar gedabakkkk.... uhukkk2...(nak bagi tahu dah selim lerr tu) hihi kesian si kurus emak dan kakak ku tersayang...hahaha dah tahu dahhh... kalau baju siap mesti jatuh ke tangan aku....hahaha

note: suwitt bukan abah aii...hihi mula-mula suruh beli sendiri...last-last dia belikan... tapi kaler biru belum jumpa lagi...ini kalerr pepel....okeyyy beboiii....

3 comments:

yaya | mohd said...

wahhh!!beshnye dapat bju rayer dah.
surprise lagi :)
thun ni kaler ape??

hamzah ian said...

aku tahun ni takdak baju raya.. sobss

key-one said...

yaya: hihi =) thun ni blue kalerr...

hamzah: olohhh sian ko....