MR. NUFF =)

Monday, August 8, 2011

budak demokk nihh dah sombong.... wuuuwuuu =(

hye kawan-kawan...aku nihh dah terover rajen lahh pulak update belog...kalau rajen tu rajen sangat...kalau malas tuhh...masyaALLAH.... memang malas gilaa.... sementara mood tengah ada nihh...kita update banyak-banyak yerr... hihi


okeyyyy taraaaaaaa....pekenalkan budak demokkk... si QASEH gedixxx....=p ehh entri ni banyak gambar tau.... kalau tak suke budak-budak boleh scroll laju-laju..lepas tu pangkah...macehhh...hihi=p

ini kakak aii bersama si QASEH demokkk.....=) sekarang dia dah sombong...dulu dia seorang baby yang peramah....sekarang dah sombong...rasa nak lempang-lempang dia..hihi
"ekkkk ellehhh...ape tengok-tengok haa?"
"haippp haipppp haippp"
yummmyyyyy....
ecececece...nmpak je flashhh mau ko nak senyum eaa.... cubett karang baru tahu....huhu
aaaauuuummmmm


okeiii sekian sahaja cerita mengenai budak demok bernama QASEH yang udah menyombong...bila dokong dia... nak nangess jerr...kejap jerrr nak dekat orang...bila nampak ibu dah..mulalah ngada-ngada...=p

1 comment: