MR. NUFF =)

Tuesday, June 7, 2011

tanda-tanda fever itu sudahh datang kepada ku...ohh men...=(

salam...

hari ini datang opiss siket punyerr awal....7.30 pagi dah terpacak dekat opis...hebakk aku nihh... okeyy sekarang aku dah mula rasa tak sedap badan...ecehhh....

aku dah mula selsema.... mata dah panas... ak rasa tengkuk pon nak panas.... saket kepala je belum lagi... no no no... tak mo demam....wuuuwuuu (lap ingus)

aku dah rasa sangat sejukkkkk.... haihh dah bergenang air mata... no no no.... okeyy minum air banyak- banyak.... ta mo demam.... wuuuwuuu

ehh tengkuk aku saket lahhh...salah tido kot.... adeiii... mate aku dah blurr-blurr dah nihh...okeyy aku tak dapat nak teruskan type entri.... air ingus asik kluar jerr....

doakan aku cepat sembuh okeyyy.....

2 comments:

Didiey Fadhilah. said...

sile lah minum air byk2 ye cik keyone. semoga cpt sembuh!

key-one said...

macehh didi alias...ehh didi fadilahh lahh..haha