MR. NUFF =)

Tuesday, February 22, 2011

Langkawi...part 1

salam....

lame tak update belog yakkkk....busyyy gilerr....sobss sobsss....malam ni baru ade kesempatan...cewahhhh

okeyyy harit uhh i ade citerr i pegi langkawi kan... okeyy citerr bermula dengan part 1 dolu okeyyy.... penat nak citerr banyak-banyak.... baru balik training netball.... sesungguhnyaa i sokaa busyy camni.... i tak kan rase sunyi sangat...cewahhhh.... =p

okeyyy 19 feb yang lalu... trip ke langkawi pukul 2 pagi.... 1 pagi berkumpul depan ofiss...2 pagi baru gerak ke jeti kuala perlis.... wahhh.... setelah sekian lame tak naek bas... haruslah eksaitedd kan.... adek i anto i kol 1 pagi tuhh....macik adek gojess....=p



okeyyyy.... mase pergi sangat banyak persinggahan...siket-siket benti...haihhh..... sabo jelahhh... ehh i pekenalkan...ini kak liza... opissmate i dekat mpkk sungai siput.... dalam bas i duduk dengan die.... hasbend die dah pesan kat i jage kak liza elok-elok..tengok-tengok kan....kahkahkah.... tu laa baru namenyerr laki sayang bini....weeehoooo ini muke tak mandi...sobss
ini diaa muke tak mandi lahi hokeyyyy.... feri ke jeti kuah pukul 8.30 pagi..... grrrr sangat mengantuk...seharian i susah gilerr nak tido.... yelaa tidur duduk mane selesa.... sakit tengkuk wohhh.... tak de orang yang boleh i ajak maen lentok-lentok...nak lentok kat kak liza i segan...kahkahkah
mase pergi feri kecik siket.... perjalanan pon agak lame...sejam lebih.... i rase nak terjun laut and swimm... grrrrrrr.... lambat okeyyy...sesungguhnyerr i tak suke naek feri.... =( sampei jeti kuah dalm pukul 10.30 pagi...then teros pegi kondo istana....

akan bersambung....