MR. NUFF =)

Monday, December 6, 2010

agak-agak tercapat tak impian nak pakai braces....

seee kamben pon pakai braces...weeeeeeeee..... gojess kaben putehh bubuss nihhh....

oke impian kah itu..... jeng jeng jeng.... teringin sangat nak gigi rata dan senyum dengan konfidentnyerr..... =p gigi atas i tak rata macam gigi bawah...gigi bawah rata.... dan tak de masalah kot....

my kakak pakai bracess.... tengok die pakai...terasa macam nak pakai sangat.... nak gigi rata jugakk.... semalam i cek gigi bongsu i yang semakin mensukarkan i nak melantak.....

insyaAllah rabu ni operate gigi bongsu.... gigi bongsu i tumbuh senget...dan harus dibuang.... yelaa sakettt wooo...tumbuh senget dan bersagat dengan pipi..... saluu sangat ulser...semalam cek cam dah kene urat...so cam bahaya la kan...kene buang jugak.... sobsss....

takotnyerrr nak operate gigi... gigi tu sangat kecik oke.... kos 4 ratus hengget.... amekkk kauuu.... gillor laaa..... kopakkk kopakkk..... semalam tanye kos braces i.... 2riban oke...sekian terima kasih....

kalau ade rezeki lebih buat kot...hiksssss

1 comment:

HonEyBuNNy said...

gd luck operate tu....he2....