MR. NUFF =)

Tuesday, November 30, 2010

puas hati i nyahhh

bismillah...salam ebibody.... =) 1 2 3 4 hari oke tak update belog...mishh u belong..... muahh muahh muahhh...(pagi-pagi dah gedik) tadi tengok video pompuan gedik kat fesbuk.... adek badek kot... yang nyanyi lagu justin bibir tuhh... ahahaha... sumpah rase nak lempang pompuan tuhh.... nak muntah i tengok diorang gedik camtuhh...puii puiii puiii.... ade gak orang gedik camtu yerr.... ishhhh3....

pagi-pagi dah ngata orang...astaghaa.... amende nak story tadi yerr.... oke nak citer i busy yang teramat sangat...(sile pengsan ramai-ramai) kahkahkah.... i tak tipu laaa... i memang busy gilerr... hahaha=p (pasal i gelak nihh) oke yerr i nak maklumkan kat u all...berukbend i kene tumbuk dengan i hari tuhh...sebab bengong sangat dan lembab sangat....

sian die....sampei benjol berukben tuhh...sape suruh carik pasal kan... oke ni last month pakei berukben..pasni terminate....kesabaran dah hilang... mencikkkkkkkk kau berukben gedikk....


muke puas hati pas tumbuk berukben.... ehehehehe.... =p oke banyak bende nak citerr nihh...yelaa 4 hari punye story kan...kakaka...nway nanti laa i citerr busy beno nihh.... oke tata u all...rindu nak blokwalking kat belog u all sume....

p/s: busyy busyyy

2 comments:

sophie said...

Wahh kejam giler ko kat berok tu. Pas terminate mawu pakai ape weyh?

HonEyBuNNy said...

ptot la diam jek xhupdate blog...ehheheh