MR. NUFF =)

Tuesday, November 30, 2010

hari tuhh i tido sejam je tau....

oke i nak story pasei hari tuhh duet i hilang dalam bank...jangan korang tak tau... bank pon leh maen cilok-cilok duet tau... bank pon tak selamat dahh.... jeng jeng..baek korang bawak kelua laa duet korang yang juta jutaan kat dalam bank tuhh... simpan kat tempat yang paling selamat....

tempat yang paling selamat menurut ustaz kazim ialah dekat dalam bra....kakakakakakaka... selamat woooo.... so yang tak pakei bra tuh... test la beli dan pakai...kakaka larikssss.....

mesti pelik kan cane duet i boleh ilang.... i cek duet kat akaun maybank Jumaat yang lalu...i g atm malam... cek-cek jerr... duet tinggal 5 hengget weiiiiiiiiiii.... cuak giloooooooooooo.... rase nak pengsan kat mesin atm tuhh... dengan harapan abang kacak datang wat cpr....kakakaka pengsan!!! haha

i dengan rase tak pueh hati...mentry setiap mesin atm yang ade... yelaa...mesin atm nihh kan bengong jugak kadang-kadang tuhh...ahahaha...=p heeeeeee...tetap 5 hengget.... i dah agin dah mase tuhh... tapi tak kentut laaaaaaaa.... gillor ko nak kentut depan orang...jatuh la saham i nyahhhh.... hihihi agin dalam hati jerrr.... mase tu dalam otak dok pikir macam-macam wooooooo.... riso orang rembat duet i.... yelaa duet kawen tuhhh...(alahaiii kawen lagi...ciss cisss cisss)

3 hari tido tak lena tau... dok pikir duet juta-juta yang ilang tu jerr....heeeee..... pehtu semalam baru la tau kebenaran.... jeng-jeng.... g maybank cek duet kelua masuk sume.... ohhh mereka telah menolak duet kereta bmw i tu rupenyerr..... ciss ciss...bape kali mau tolak haaa???? ohhh slumber badak jerr terima pembayaran due kali dalam sebulan...hehhhhhh=p kalo i jeniss wat dekkkk jerr...memang lesap la duet i....grrrrrrr

setelah call branch loan yang i buat tuhh baru la setel...ngenggg toiiii..... hari tuhh kate bayo by hand...nihh dah kene tolak gaji pulak...lempang jugakkk...hishhh....cakap cam tetttttttt...=p lalalala

ni menyusahkan i nak kene buat surat mintak duet balik laaa...ape laaa.... nak kene faxs...ngadelahh....dah tau lebih bayo masuk la balik dalam akaun i...ciss ciss... nihh i nak bersoping barang anak-anak i pon susah..(pengsan!!! anak kucen oke) hehehehe

okelaaa.... penat bebel lelame nihhh.... hehehehe...kesimpulannyer...simpan duet dalam bra paling selamat.... kakakakaka.... selamat mencuba yerrr..... =p

p/s: keje banyak gilerrrrrr... tak pe saya suke.....heeeeee=p

3 comments:

HonEyBuNNy said...

ohhh ingtakan sapa curik td..hehehhe

sophie said...

Simpan dlam bra nnti besar dohh!

key-one said...

beso2 la mantap...wakakakaka