MR. NUFF =)

Saturday, October 23, 2010

saya suka boifrend saya...^_^

hari ni hari sabtu...i sangat rajin yawwww...... buat oberr time rini..yelaa daripada tak buat ape-ape kat rumah tu....baeklahh i bekerjaya..yerr dokk??? hihihi

hari ni boifrend i anto i pergi keje...suke suke suke..... ilebiyuuusayanggg...--->watahell...kakaka suke boifrend baru...hihihi kacak die rini...hehehe.... wangiiiiii i soka u sayang....---->yawww....hahaha

balik keje nanti pon boifrend saya amek tau.... hihihi si boifrend...i sayang u.... jom pergi cameroon highland sayang???? boleh filing-filing rumantik kat ladang stoberiii....weeeeeeee.... =p maen guling-guling kat ladang teh ke... tapi si boifrend u sanggup ke guling-guling?? boleh ke??? kakakakaka

rase cam nak bagi hadiah kat boifrend laa.....hihihi ;p nanti la beli..... oke i kasi hint siket pasal boifrend i...kakakaka....boifrned i tak gelap...tak cerah jugak....die tak hitam..tak puteh jugak...die coklat jerr.... hihihihi.....=)

nex time i tunjuk boifrend oke....heeeeeeee.... nway tengs mak dan abah i sebab pekenalkan boifrend kacak.... akak sayang mak abah....hihihihi =)

sian abang manis sakit mate...teruk eaa jerebu sumatera tu eaa....

1 comment:

ninneta said...

Hai,

Sudah lama aku nggak blogwalking. Karena memang dah lama juga nggak blogging. Hehehehehe.... Datang sekedar menyapa. Semoga dirimu sehat dan selalu bahagia.... dan semoga belum lupa dengan persahabatan kita.

:)

Salam,

Ninneta