MR. NUFF =)

Friday, September 24, 2010

hehe~~~ yang comel i sukeee....=)

salam...yawwwwwww.... astaghaaa lame dah tak update yekkk...(masalahnyerr lame ke???) hahaha yelaa i kan busy orangnyerr.... kasih sayang harus dilimpahkan kepada yang sepatutnyerr... hahaha=p dah-dah...merepek tak sudahhh....

tajuk entri tak vuleyyy vlahhh.... yang tak comel jangan berkecil hati...pada i sume comel...(ayat amek hati) wakaka =p ---> cam bajet artis pon ade dah haaaa... =p ahh biolerr.... i nihh tak tau nak update ape....hihihi....

ehhh yang ni comel ke??? yang nihh mane comel..... comot jekk...wekkk!!! mencikk i tau... dah-dah jangan tengok lelame... kang u all juling i tak tau... kakaka... u jumpe pakar belom tentu leh semboh tau dakkk...hahaha =p muka i memang tak suaii pakai selendang kan.... gubussssssss yawwwww...
alalalalala... ini laaa anak kamben comeiii.... name die tomok...bukan i yang bubuh oke!!! peminat tomok jangan nak marah-marah i pulak yawwwwwwww... i tak bersalah dalam hal ini.... ini mak cik goreng pisang tu bubuh....mak cik goreng pisang sedap tuhh kawan mak i.... hahaha... goreng pisang dia tebaekkk!!!! sedap gilooooo...dah la murah...sedap pulak tuhh... ape la die bubuh ekkk??? wakaka hishhhh....
tomok baru berusia seminggu lebih tak silap aii... teloncat-loncat...hahaha... comeyy jerr... disebabkan dia baby goat...tomok tak berbau seperti bapak goat...mak goat...hahaha tomok manja... oleh kerana dia terlalu manja... i jadi takot nak sentuh dia.... (bukan ke aii suka manja-manja) hahaha =p

p/s: sangat kelako yawwwwww.... i dengan akak i semangat nak ikot mak i hantar barang kat customer semata-mata nak tengok kamben yang bernama tomok nihhh.... =) sesunggunyaaa i suka yang comel-comel.... (cakap dengan penuh perasaan dan buat mimik muka comel jugakk) *muntahhhhh!!!!

1 comment:

*luv Syahnia* said...

canteq je lah dear
kamu pakai slendang tu ;P

glemer gitu nickname
ank kmbg tu..*___*