MR. NUFF =)

Monday, March 22, 2010

facebook aku sayang kamoo laaa...=)

weeeeeee.....i kegembiraan becoz i ketemu kembali bersame kawan-kawan lama di laman fesbuk tercintan ohhhh..........fesbuk once a again...i lebiyuuulahhhh fesbukk.........=p semalam hari yang indah....alhamdulillah...tido dengan lena...mohahahaha..... sebelum-sebelum nihh telebeh lena.... tapi semalam cukup-cukup je lena....weeeeeeee....

okies...sekian la mukadimah itu yerrr.... semalam ketemuan seorang kawan yang jauh dimata...wiwiitttt.... kawan plkn i doluz2.... see selepas tamat plkn tak penah menghubungi beliau.... beliau ni geng baek2...i geng kecoh-kecoh... hahahaha.....=p weiii best woo plkn..kerugian sangat sape yang tak dapat....nanti nak buat entri pasal plkn pulak....weeeeeeee

beliau ialah saudari ain....wiwittt...doluz2 i salu p kat area katel die then nyanyi lagu2 nasyid....miahahaha... nk lawan sape paling hebat mengetahui tentang nasyid.... ternyata i kalah...sob3...hahahaha.....

ain nihh bijak wehhhh...i bangge jepp....die nihh membe i yang keberape la agknyerr yang study kat oversea...(ayat nak gempak jerr....nk kate ramai kawan yang hebat-hebat la tuhhh) hahahaha... okies..ain nihhh sambung study kat Jerman.... nanti die balik Malaysia die akan jadi cekgu yang ajo bahase Jerman....hebat bukan kawan i???? weeeeeee

okiess mari saksikan pic2 yang membuatkan i keterjelesan yang melampau.....hahahaha....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....


haaaaa....korang jgn ingat ni jambatan pulau piang pulak....miahahaha=p
olorrrr suwitttt la beb...ain yang pakai baju gebusss kaler coklat...kawan die comel laaa=p

yang belakang tuhh muzium...well...i dah banyak kali dah pegi Jerman nihh....malas nk kecoh-kecoh jerrr...wakakakaka=p
oitttttttttt makan x ajak.....=p
haaaaaaaaaaa ni laaa yang wat i keterjelesean yang melampau..... ini bukan salji kat genting tu wehhh...tu nak watpe..tak ori...hahahahahaha=p


-ENTRI TAMAT-

p/s: pic gedik2 depa nihh...i curikk kat fesbuk ain...hahahahahaha.... =p

2 comments:

sophie said...

best kan fesbook?cikgu2 sekolah lama pon leh jumpe.

key-one said...

betol3....
ritu chat dgn cgu ain...lawok gilerr...
hahaha