MR. NUFF =)

Monday, March 1, 2010

Batu Nisan

salam u oll.... lame x bsua...---> ayt pembukaan.... =) okies... en3 kali ini mgenai batu nisan yerr.... en3 nihh pon ak ciplak drpd emel...miahahaha... kureng idea la nk update... =p x dek bnde mnrik blaku pda ak sjak blakangan ini.... weeeeeee..... jum3 bace crite psal batu nisan....weeee....(bhottttttttttttt!!!)--->efek bunyi serammmm....


Mamat mempunyai seorang roomate yang paling beliau
benci. Kerana teramat benci, pada tahun lepas beliau
menghadiahkan batu nisan yang tertera nama roomate
nyer kepada roomate nyer itu.

Pada tahun ini pula,Mamat tidak memberikan apa-apa
hadiah kepada roomate nyer itu lagi si roomate nye
itu tanpa segan silu bertanya.

"Mat, tahun ni mane hadiah aku?ko tak bagi lagi kan?"

Selamber je roomate nyer itu meminta hadiah
darinye.Dengan muke selamber jugak, si mamat
menjawab.

"Aku malas nak bagi, hadiah tahun lepas yang aku bagi
pun ko belum gune kan?


nota: untuk adek2 yg x tau cmner rupe batu nisan.... ini laahhh rupenyerr.... haihhh...trase seramm letak batu nisan or gravestone kt belog nihhh...... adess.... nway kalau ade yg dpt hdiah batu nisan drpd kawan2...say tenkiu.... ade jugak yg sudi bagi hadiah... t bile tibe besday kwn yg bg hdiah tersebut... bg kain kafan plus pefume kemenyan....miahahaha.... kompem melompat kgembiraan kwn tersebut... kalau kaye siket.... bgi keranda tros... weeeeeee.....

4 comments:

CheQ PP JoY said...

kotnye benci jgnla bg nisan..
keji ngt 2..

key-one said...

betollllllll...wakakaka...

Frodo Baggins said...

ngeri dowh dapat present camni!
wakakkakakakka ~~~~
agak2 arr kot ye pown!
kalau bg aku, mmg aku hias kat katil beliau balik!



>>__<<

sophie said...

melampau tol kawan dia bagi batu nisan..kejam seyh..