MR. NUFF =)

Tuesday, February 23, 2010

Lawak hari ini tajuknya : Budi Bahasa LRT.

wiwittt....sejak belakangan ini siriku slalu mndapat emel2 senegall...mohahahaha.... emel senegal=emel2 lawok...hohoho... oke meh layan emel senegal...lalalala =p


Seorang gadis cantik menaiki LRT yang
sangat sesak. Gadis itu berdiri betul-betul
didepan seorang pemuda. Seketika kemudian
pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu
berkata apa apa, gadis cantik itu menolak
pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya
sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih
suka berdiri". Pemuda itu tercengang dengan
penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana
ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut.
Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali
lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula
dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari
oleh lain lain penumpang, "Tak apa, tak payah susah-susah,
saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa pemuda itu berdiri
lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit, "Woii cik kak !!
Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas
perhentian saya tau tak!!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!"
-
-
-
-
-
-
-
-

wiwitttt bagus toiii org mlaysia nihh...dlm LRT dok bace buku.... mohahaha... ke bajet je tuhh...wakakaka.... aishhhh.... ehh tgk akak tdung ijau...buku bukak...pale pndang tmpat laen...aishhh...pk positifff... sparow kot... wakakaka....nway caya la org dlm LRT tuhh... beta kasi tabik springgg satu.... =p
walawehhh gilerr mampat plus sendat plus ketat....----> ehhh betol ke tuhh.... gilerr full cm sardin tong....(ade org x tau sadin tong tu ape...wakakaka.... sadin tin laaa....) incik serba misai dan janggut plus pki spec sgt mncurigakan...mmmm.... usha amoi la tuhh.... =p

pesanan khidmad ngara: ---> ape kess??? wakakaka... nway jgn lahh jdi org kuat prasan... klu yerr pon laki or pompuan usha x smestinyerr die nk ngorat u oll... mybe saje suke tgk2.. x pon mate sparrow...wakakaka...sntiasa la berpk positif..baek utk otak..mohahaha..sekian tenkiu...

4 comments:

Frodo Baggins said...

>>____<<


ketat2 yg leh wat lemas! keh3x
amende minah tu jual mahal?
ni wat wa serba salah nak bagi
org duduk ... wakakkakaka

♥ria♥ said...

lama aku tak mampir disini ^___^V

ninneta said...

haiiii....

perdana aku berkunjung kesini sepertinyah.... ninggalin jejak sekalian follow dulu ah... biar nggak kesasar lagi kalau mau kesini...

main-main kerumahku ya.....

salam,

ninneta

amir acap said...

hahaha..adoy..prasan tol awek tu..hahaha..