MR. NUFF =)

Sunday, October 19, 2014

selfie perasan cantik. puiii.

assalammualaikum. 

kemain tajuk entry. alhamdulillah saya dah habis final. hahaha. kemain happy. sekarang boleh fokus wedding. sekarang dok penin fikir sapa lagi tak jemput. hehehe. tapi sedihh hari ni kene pegi somban untuk 4 hari. jadi aktiviti keje kawen tergendala. 

hari tu pergi la kenduri dekat sri iskandar dengan mak. pergi berdua je. sebab abah keje. balik tu singgah zawara dekat ipoh. hahahaha. kemain bodek mak suruh beli shawl luna ni. kahkahkahkah. ayat kene terbaik. weiii selendang kat situ lawa2 k. takmde la mahal yarabiii sampai ratus2 bagaiii. kira harga standard laa. 
see ada tak seri pengantin kat situ. pic ni tak mekap. tapi edit dekat insta. mihmihmih. terpancar nur diwajah kiter. hehehe. tutup pipi sikit. malu malu malu. yeahhh dapat efek kurus tu. hehehe. okies tukar dp ig skali. prasan diva tu kuatt. kuikuikuikui. 

seee jelitaa kan tudung iolzz. saya suka gila shwl ni. sebab tak payah iron semestinya. atss tu senang je terbentuk. yelaa saya kan pipi bertelur. hehehe. susah sikit nak pakai shawl tanpa inner. pastu labuh, kain sejuk tak jarang. hepp zawara kene bayar lebih ni. kemain kiter pomot. mihmihmih. 

seee pipi bertelur. hahahahahahahaha. ni emak saya la ni. bila saya tunjuk pic. "akak sape ni? ada telo kat pipi dia." sangat sedihhhh. tapi tak pe. kita happy2 je okey. nak kawen kene happy2. nanti seri tu lari. mihmihmih. 

hari tu sent pic ni dekat group wassap sekolah teknik. adeke kate kite vampire. sobs sobss. saya beli memahiii niii. lense tu colour grey. tapi pelik bila saya pakai dah macam hijau ada. kadang2 biru. ada yang panggil mata cicak. ada yang panggil mata ulaqq. kojaqqq hampa yaaa. 

sekian sahaja entry selfie bajet cantik daripada saya. sekian wassalam. :)

1 comment: