MR. NUFF =)

Thursday, July 24, 2014

bridesmaid #sembangkawen

assalammualaikum.

sembang kawen jom. saya tak delaa tak sabar sangat nak kawen. tapi saya suka benda2 yang suwitt. yang glam. yang menarik. yang  cantik. yang menawan. yang best dan lain2 yang lagi. 

contohnya macam bridesmaid. macam dah jadi trend pulak kan. zaman sekarang ni kalau kawen je mesti nak ada bridesmaid. bridesmaid tu mesti bff. baju kene sama warna. baru suwittt. awww awww. hehehe.

meh layan pic bridesmaid versi omputeh. hehe. 





nice kannn pic lompat cam gini. saya suka sangat pic lompat. bila snap pic lompat rasa fun sangat. pastu gelak2. rasa best. hehe. nak ke kengkawan saya lompat nanti yekk. hehehe. 


cantiknya tifanny blue. bridesmaid saya nanti pakai colour ni la. hehe. sumeee jelita2 jer. hehe. 




sekian sahaja segmen sembang kawen bersama saya yang tak dela tak sabar nak kawen. tapi sukakan yang suwitt2 jer. wakakakakaka. 

No comments: