MR. NUFF =)

Friday, March 15, 2013

tips kecikkan pipi yang gemuk.

assalammualaikum.

now tengah sahur. tak boleh tido balik. oleh itu marilah mengupdate entri. hewwheww

okey, uolss nak tahu ke tipsnya? kih3. ekceli tak de kecut sangat pipi iolss ni. cuma semalam ada orang puji saya dah kurus dekat pipi. kahkahkah. oleh itu semestinya hati saya mengembang. hati jer kembang okey. semalam puasa. so tipsnya kene puasa la baru pipi kecut. kih3.

tips seterusnya banyakkan pergerakan otot pipi. contohnya bercakap. kalau tak mo bercakap sila kunyah cinggam. kalau orang sekeliling kutuk uolss seperti lembu sila cekal. tanamkan prinsip dalam hati, tak per tak perr. iolss comel nanti mesti diorang pulak kunyah cinggam. kih3.

okey seterusnya, banyakkan senyum. ala senyum simple2 dah laa. janganla senyum over. nanti orang kata ko sewel lak kan. kahkahkah.

next, ketawa. iolss memang suka ketawa. ketawa terbahak2 giteww. yelaa dapat pulak opismate kpala gila. memang otot pipi selalu kejang dibuatnya. so sila cari partner pandai buat lawak cepat yer. hihihi.

seterusnya ialah, faktor pemakaian tudung. ni paling berkesan. tudung paling selamat sembunyikan pipi selambak ialah tudung bawal. tudung paridah tak suai. tudung paridah mentembamkan uolss lagi tau. wakakaka. ni saya okey. orang lain tak tauuu. hihihi

oleh itu janganlah bersifat seperti saya yang kuat perasan ini yaaa. kronik dah maswani ni. setiap masa tengok cermin. check pipi. pastu sengih sorang2. hihi.nasib baik tak derr orang nampak. kalau tak malu kiterr. hihihi.

p/s: imissmysister.





1 comment:

hana hadi said...

pipi gemuk xpa.. nampak comel