MR. NUFF =)

Monday, March 25, 2013

Langgar belakang

Assalammualaikum

Lihatlah pandanglah. Abes bontot si gojes. Alhamdulillah mak saya tak okey.

Masa kejadian saya dekat office. Tengah busy buat kerja. Abah call cakap.

Abah: kakak pegi tengok mak jap. Mak eksiden. Tolong buat report polis jap.

Saya: hahhhhh??? Whattt????

Abah: kete mak kene langgar belakang. Abah kat ipoh ni lagi. Pegi balai jap.

Saya: okey. Kakak balik sekarang.

Tahu tak perasaan masa tu. hanya Allah jela yang tau. Dupp dapp dupp dapp. Drive tak tenang. Dalam hati, ya Allah jauhnya kuala kangsar ni. Cepat la sampai.

Sampai2 nampak mak. Mak okey. Tapi ketar2. Yess i know. Fobia kan. Mak kater pakcik tu langgr kuat. Badan mak kedepan. Handbag terpelanting. Mak dalam parking time tu.

Pakcik tu mengantuk. Okey fine. Rasa nak angin pun ada masa tu. hello kalau mengantuk drive pasai apa. Tau tak jalan raya tu pentas maut. Hadohhh. Mengantuk sampai terbabas. Eeeee nasib baik mak saya okey.

Kereta la teruk. Mau sebulan stuck dekat honda tu. haihhh kesian mak. Hmm. So uolzz plzzz berhati2 dijalan raya okey. Kalau mengantuk plzz jangan drive. Fikir orang lain sama.

Assalammualaikum.






No comments: