MR. NUFF =)

Saturday, January 19, 2013

Kenduri mood

Assalammualaikum. Haiii

Minggu depan kakak saya nak kawen dah. So kami sefamily kenduri mood. Mood bersihkan sawang2 yang ador. Mood kemas rumah.

Macam2 peel lagi bape hari nak kenduri ni. Hehe. Alhamdulillah goodies untuk tetamu sudah setel. Hehe.

Kek pun sudah order. Tiga tingkat woo. Over nau tiga tingkat. Mane la rupe kek yang diorder itu. Boleh ke jadi kek sakura itu. Kahkahkah. Sakura la sangat.

Inai tak tau ape citer. Itu biar mak yang setel. Hehe.

Malam ni haruslah buat penunjuk arah dan jadual pembahagian tugas. Wahh overr tau sampai ade jadual bagai. Hihi

Oleh itu, saya amat berharap majlis pada 26/01/2013 ini berjalan lancar. Ameen.







1 comment:

♥ Puan Chacha said...

mudanyaaa mak awak tu.... hikhik

semoga majlis kakak berjalan lancar ye.. si adik mohon amek berkat.. hikhik