MR. NUFF =)

Tuesday, October 2, 2012

Hari ni hari paling stress di dunia.

Baiklah hari ni saya bekerja seperti biasa. Semalam off sebab ngada2. Hehe. So, well i know my kerjaa is sangat banyak. So redha jela kerja banyak. Saya tak kisah kalau kerja banyak itu adalah kerja saya sendiri dan memang termaktub dalam senarai tugas itu adalah kerja saya. Ko nak kesah ape kan. Dah memang keje ko begitu. Butttttt kalau tak termaktub dalam senarai tugas itu bukan kerja saya. I hate this!!!!!!

Saya dah bersabar dua tahun. Dua tahun tanggung kerja kerani. Kerja site saya melambak tak terkira. Ni nak buat bill nak buat surat. I hate thisss!!!! Common bos. Saya mintak elauan pamangkuan kerja nanti boss. Agak2 la buli. Tau la saya staff baru. Kang saya biorrr je keje tu nanti. Bukan nyer tak de kerani. Why saya mesti buat kerja kerani. Atau panggilan moden laa ni pembantu tadbir. Ahh mencikkk. Baik apply pembantu tadbir je. Grrrrr #marahniiii

Pastu satuhal lagi. Hot dengan kucen. Si blacky. Aku bagi ko makan ko bagi taik kat aku kan. Fineeeee!!!!! Jgn bagi aku nampak muke ko ekyy. Kalau aku nampak ak terajang jerr. Aku peduli ape ko kucen pun. Kahkahkah. #childish sgt pun. Kahkahkah. Kojaqqq gilaaa berak atas kete kan. Bab2 kete ni waaa sentitippp. Nak dapat siket punya seksa. Suke hati je berakkk. Eeeeeeee geramnyaaaa. Okey baiiii.



Muka bawah ni majik. Gunalah produk 360. Okeii baiii.

No comments: