MR. NUFF =)

Wednesday, June 13, 2012

Mimpi yang tah hape2. =D

Assalammualaikum....

entri day 3 dekat vietnam kite tangguh dulu. pic sume dalam hard disk. sekarang dekat office. hewwheww.

semalam kan saya terlah termimpi seram. mimpi yang scary gilaaa. sampai berfelusss saya dibuatnya. (itu pun kalau nak caye laa. hik3)

mimpi saya ialah:

mimpi tersebut berlaku pada hari sabtu or ahad laa. (dalam mimpi tu) tiba2 rumah saya ade kenduri. tak tahu menahu pun tau. pastu tanye mak. "kenapa akak tak tahu pun ade kenduri kat rumah kite?" pastu mak jawab. "inilaa surprise." boleh tak mak saya jawab camtu. heww

tiba2 ade rombongan datang. bukan rombongan cik kiah nak pergi sukan komanwel tau. ni rombongan meminang. siap bawak2 dulang bagai. tapi dulangnyer ade 2 sahaje. wakakaka. memang la meminang siket je dulang kan. ehh tah laa. tak penah pulak sya follow orang pegi meminang. haaa mase ni dah pelik gila.sape pulak yang datang nak meminang ni kan. tak kan nak pinang kakak saya pulak kan. bukan ke die dah bertunang. tak kan nak meminang adek saya pulak kan. hahaha.

rombongan pun masuk la dalam rumah saya. diorang duk bincang2. ramai laki hensem2 tau. muahaha. pastu saya cam nyebok2 sekali laa kan. duk tanye mak. "diorang ni nak pinang sape mak?" pastu mak marah. mak cakap. "kamu boleh diam tak. dengar jela." pheww. sentap hati jiwa raga tau. wuuuwuuu. dalam mimpi pun boleh sentap tahu. hahaha.

pastu dengar la wakil rombongan meminang tu cakap2. "kami datang ni nak menyunting CIK WANI. (ayat drama) tesedak wooo mase tuuuuu. tah sape2. tibe2 jer. pastu mak pulak main setuju jerr. puiiiii. pastu saya terus bangun dan rasa nak nanges. terus cakap kat mak. "kakak tak nak laaa. mak nak mak la kawen. eeeeeeeeeee tak suke laa pakse2 ni. kakak nak @%@%@$." pastu sume cam tekejut. laki yang saya tak kenal tah sape2 tu kan. ajak saya bincang kat luar. die bagi saya JERSI BOLA die. shittt betul la mimpi ni. bagi bunga ke best siket. bagi jersi bola pehalnyerr. pastu boleh pulak cakap. "kenali saya dulu." puiiiiiiii. wakluuuuu.

pastu terus tersedar. bangun2 je tidur tibe2 teringat dekat sorang ni. dulu die penah bagi pic jersi kat saya. wakakaka. terasa cam ngekk je ingat kat die. eeeee geli geliiiii. =p

pastu pikir2 balik. apehal lak mimpi orang masuk minang ni. nak kata de feel nak kawen. tak der pun. tak terpikir langsung. asik main2 je kan. pastu jersi pulak. nak kate tengok bola. tak pulak. tak minatttt. dushhhh. kesimpulannyer. mimpi ni bengong. tak suke. okei bye.

No comments: