MR. NUFF =)

Tuesday, May 8, 2012

bahu lebam tanda kerja dengan gigih.

Assalammualaikum.....

hari ini tugas saya amat berat sekali. kerana kene hantar notis dekat rumah orang. 1st sekali nak bagitahu. saya benci kejerrrrr nihhhhhh. grrrrrrrrrrrrrr. saya benci sebab tak boleh kelim OT. tak boleh kelim duit minyak. kalau capai target baru boleh kelim 4%. puiiii tak kebulur pun 4% tu. (tapi kalau orang bagi amek jerrr. muahaha) ini kejer kene paksaaaaaaaaaaa. ahhhhhhhhhhh ahhhhhhh. dah la opis jauhhhhhhhh. pastu kene anto notis kat rumah orang bagiiii. minyak kete sayaaaaaaaaaaaa. T_T

SEDISSSSSSSSSS TAHUUUUU TAHUUU TAHUUUU. T_T bahu saya lebam. (ceyyyy ayat mintak simpati. ingat ade orang nak heran ke) hehe. alangkah indahnyer ade hasbend taff dan kacak berseri. wakaka. balik2 keje ngadu kat hasbend. abang2 bahu saya lebam laaa. wuuwuuu. pastu hasbend taff pun jawab. olohhh siannyer sayang abang ni. sape buat ni. mehh abang babab dier. wakakaka. okeyy dah2 berangan. =p 

tadi mase tengah asyik nak hantar notis. tiba2 ade anjen besooo gedabak menghampiri saya. bila betentang mata jer dengan anjennnnnnnnnn. ape lagiiiiiiiiii. larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dengan gojesnyerrr. dengan pakai baju kurung. nasib baik pakai kasut flats. puiii puiii puiiii. larik laju2 masuk kete. masuk kete jer kawan opis gelak berdekah2. yang saya masih berbaki sisa ketakutan. tangan ketar2. kaki pun ketar2. muke pucat lesi. puteh melepak muke. (tak tengok cermin pun. tapi kalau takut memang muke jadi putih kan. hahaha) mase on da way nak masuk kete laju2 tu kan. bahu berlaga dengan bucu pintu kete. phewwwwwww! dushhh3. ehh cane nak buat bunyi ehhh. sakit woooooooo. sakit gila. balik opis cek bahu. seeeeeeeeeeeeeee. dapat hadiah lebammmm. comel je lebam ituwwww. beso okeyyy. biruuuuu hijau2 gitu. ahhhhh stresss2. sakit tahuuuu. T_T 

jom tengok muka sendiri. untuk ketenangan minda. wakakaka. motif???

 licinnya muka. wakaka. kalau nak gambar kulit licin begini sila beli henfon lumia. gambar santekkk. pheww. promote2. wakakaka.
 kakak saya kater die tak suke gambar ni. die kate muke die buruk. saya tengok lawa jer. pehal tah dengan mata die tu. cantik kan kan kan. haihhh.
yeayyyy gigi dah rata. 

kesimpulannya hari ini saya keje dengan gigihnya sampai bahu lebam2. muahahaha. okeii tata love. xoxo. 

No comments: