MR. NUFF =)

Wednesday, April 25, 2012

word "segar"

Assalammualaikum. hihi

malam2 buat buang tebiat update entri. wakaka. tak sedar diri bersok keje. pergi site pulak tu. abes la ko cik wani oiii. =p nak wat cane mate tak ngantuk lagi. duk mesej dengan member opis lawak gila.

tadi member opis tiba2 buang tebiat mesej tanya pasal word "segar"

kak tini: warna warni, nak tanye sikit ni. segar lawan nyer ape ehh. citer siket.

(cisss warna warni dipanggilnyer saya. kijammm kijamm)

saya: emmm ape ehh. layu kot. lesu pon boleh. depend pada word tu digunakan cane.

kak tini: soklannyer. apekah perkataan berlawan bagi segar?

saya : wakaka. ni mesti homework Aiman (anak dia). orang pun tak sure la. lame dah tak sekolah. bubuh je layu. lesu. wakaka. tanye bahasa melayu memang tak terer la. tanye english ok la gak. wakaka.

kak tini : hahaha. tau tak pe. susah sangat kita jawab je "kecut" la ekk. macam wak puteh (bos) tu ekk.

(wakakaka. sempat ngutuk tak tahan tu)

saya : mane tak kecut. pergi singapore makan sekali sehari jer. muahaha.

saya punyer tahap over kan pergi tanye sume kawan kat fesbuk pasal word "segar". semangat nak membantu tu tiba2 datang kan. hahaha. padahal nak jaga standard. kononyer terer la kan. hahaha. sume member jawab layu. boleh pulak opismate cakap "kecut" wakakaka.

okeilaaa mau beraduuu. ayuhhh kesayangan sekalian. tata love. xoxo. =)

No comments: