MR. NUFF =)

Wednesday, January 4, 2012

muka pada 1 Januari 2012. (larikkkkkkk)

Assalammualaikum.

saya tahu gambar2 dibawah ini akan membuatkan anda rasa. euwww euwww. bwekkk bwekkk. gediknya perempuan ni. poyo laa minah ni. bajet cun gila. dia ingat dia hot la tu. syok sendiri la tangkap gambar sendiri. wakluuuu!!!! muahaha. saya tak percaya jika anda tak penah snap pic sendiri. jangan nak tipu. huhuhuhu.


saya pun suka snap pic sendiri. kih3. hobi kot. yelaaa. nak suruh sape lagi kan. boifrend tak der. wuuuuwuuu. =( kakak aii? huhh. dia snap pic tak lawooo. muahaha. =p



hobi terkini. snap gambar depan cermin supaya nampak kurus. pastu buat muka bajet hot di tahun baru. awwwwwww.
buat muka macam sedang potoshut. padahal tangan dok pegang handphone. muahaha. nampak tak jerawat gatal kat dagu. wakluuu tul jerawat ni. mencikk tau. spoiiiii tahun baru saya tau tau tau.
ecece. buat muke gojess. agak2 kalau tayang muka begini dekat fahrin ahmad dia nak tak dekat saya? larikkkkkkkkkkk. muahaha. mesti fahrin ahmad gelak gila kan. senget tul perempuan ni. ada hal nak dekat fahrin ahmad yang awwww gagah perkasa itu. muahaha. =p
okeyy dah laaa. ini laa muka tahun baru saya. muka masih sama. tak der perubahan. masih tembam seperti selalu. badan pun sama jer. tak kurus2 pun. bam2 jugak. =( okeyy azam tahun baru nak kurus boleh? boleh jerr kan. chayokkkk maswani. heeeeeee.


baiiiiii. tata love. xoxo.

2 comments:

Brothers Sam said...

ehhhh ok je napa nk larik ..he3...

amiraabdmolok said...

kurus je nampok..
kite nih ha yg makin bam bam bam bam bam...