MR. NUFF =)

Wednesday, October 12, 2011

12 hari lagi. take note tau. muahahaha

assalammualaikum. kih3. (gedik gila kot gelak macam tu. bagi salam pun perlu ke gelak?) heeee.


okeyyy lagi 12 hari ialah besday aku. TAKE NOTE!!!! semua. muahahaha. jangan lupa wish. bagi hadiah juga jangan lupa. hahaha. berikut merupakan list hadiah yang aku nak. hahaha (gila)


1) hand bag tali panjang (emak kene bagi)
2) jubah hitam gojes (emak kene bagi)
3) pefume body shop- aku lupa nama pefume tu. (my sis kene bagi. hahaha)
4) bunga matahari (sape2 pon boleh bagi. haha)
5) sport rim baru.
6) skirt pesona aii
7) coklat dove


hahahaha. cukup2 la tu ehh. melampau nak banyak2. kih3. =p sume hadiah tu aku tipu jer. tak bagi pun tak per. wish pon aku dah suke sangat. hihi. =)


kenapa bila umur 21 tahun orang cakap dapat kunci kebebasan ehh? aku tak paham. ngeeee. =p


semalam cakap dekat mak.

saya: mak....akak bosan lah.

emak: cari la boifrend.

saya: erkkk!!! (buat muka comel) hadiah besday akak nak hadiah boifrend boleh? hahahaha (gelak ngilai2)

emak: cari sendiri. pilihan mak kan salunya tah hape2. kome yang cakap kan.

saya: hahahahaha. (tak habes gelak lagi) tak nak carikkk. laki suke main2 kan akak jer. (ehh statement ape ni? )


ehh okeyy lahh baiiii. kang bocor rahsia. maklumlahhh aii kan ramai stalker. muahahahaha.

No comments: