MR. NUFF =)

Saturday, September 17, 2011

tips untuk tampak selim dalam gambar. hehe

Assalammualaikum. hihi. ape nak jadi dengan aku ni. makin hari makin malas update belog. kalau aku cuti. belog pon cuti. kalau ak tak cuti pon belog tettap bercuti.


oke mari teruskan dengan tips. hihi. untuk tampak selim dan gojes dalam gambar. walaupun anda tak segojes mana. haha. (berkata2 dekat diri sendiri)

1) mula2 berdiri depan cermin yang agak besar. kalau lagi besar daripada badan anda lagi bagus.

2) berdiri dekat dengan cermin okeyy.

3) amek henfon canggih masing2. kemudian bawak ke atas. maksud saya camera tu tinggi kan. tak paham ehhh. lantak kau lah. tak reti aku nak terang panjang2. haha.

haaa macam ni. minah ni bukan selim pon. dalam cermin je selim. wakaka. berat pon tak idea lagi tuh. lantak kau lahh cik wani oii. orang suruh diet. ko belasah makan banyak2. huhu.
see selim bukan??? wakaka cuba teka berapa berat aku? haha. sape teka batul aku bagi ipad satu. haha.
ni nak bajet pinggang ramping cam kerengga la tuh. haha. wakluuu. padahal. hahaha
muka bahagia sebab selim dalam gambar pon jadilah. haha. okelah nak sambung melantak keropok bika. baiii. semga tips ni membantu korang untuk tampak selim dalam gambar. tettttttt. hahaha

2 comments:

Kik0 ♥ QiLaH said...

alaa kalo dah kurus tu stil nampak kurus dear. huwaaa T_T

mohd khairul najmie said...

haha..boleh pakai ke teknik ni