MR. NUFF =)

Friday, August 26, 2011

salam lebaran =)

salam. hye kawan2. ini entri laju2. saya dekat atas tu. tudung pink gojes itu ingin mengucapkan salam aidilfitri buat kawan2. tak kira laa kite kenal ke tak. nak cakap jugak selamat hari raya. maaf ku pinta andai sepanjang saya berbelog ini ade entri saya menyinggung hati mana2 pihak yerr. saya manusia biasa tak lepas daripada buat salah. hihi


raya nanti jemput la datang rumah. saya beraya di kuala kangsar bersama family saya. family mertua tak derr lagi. haha


kawan2 yang pulang beraya ke kampung halaman tu, hati2 memandu yer. yang bawak motor lak. jangan pecut laju2 yer. kete banyak musim raya ni. patuhi had laju yang dibenarkan okey. jangan kasi duet dekat PDRM senang2 je okey. diorang dah kaya raya dah. hihi semoga kalian selamat sampai ke destinasi.


tahun ini tahun pertama saya kasi duet raya dekat sepupu sepapat yang budak-budak. sepupu sepapat sahaje oke. anak sedare tak der lagi. hihi filing nak kasi duet raya sungguh indah. hihi


akhir kata, salam lebaran daripada saya sekeluarga. =) luv you guyss =)

1 comment:

ninneta said...

Hai, apakabar sahabat.... :)

Datang untuk mengucapkan,

Selamat hari Raya Idul Fitri, Mohon maaf lahir dan batin.


-Ninneta-