MR. NUFF =)

Thursday, August 4, 2011

rasa dak kurus siket....haha

salam..hyeeee...=)

aku ni sejak dua menjak nihh cup malas update belog...pehal tah.... maybe emosi aku tak stabil kot...macam-macam dok pikir...masalah rumah tangga lagi...masah kat tempat keje lagi...wakluuu lahh cik wani hoiii....haha

ehhh ak suka bulan puasa... sebab bulan puasa boleh beramal ibadat dengan jayanya...(tiba-tiba) haihh....

mak cik aku kata...kalau kita berniat puasa untuk kurus tak dapat apa... ngerti tak? okeii abaikan..hiks ... aku malas nak bebel panjang-panjang....pikir la sendiri yerr.... hiks ;)

waaaaa aku dah selim siket... bulan puasa lokasi yang paling ak suka tengok ialah perut sendiri...ohhh flatnyaa perut....awwwww.... hahaha

paling aku tak suka tengok pipi, peha, dan bontot sendiri... tah bila nak selim tahh... mencikk aku... huhhhh....

okeiii...mahu bekerjaya...bebeoiii...

sekarang mood aku sangat sedisss....='(

No comments: