MR. NUFF =)

Saturday, June 11, 2011

setelah joging 10 round....inilah hasilnyaa.....phewww

salam sabtu yang indah kawan-kawan...hiks ;) hari ini aku sangat bersemangat bangun awal pagi...sebab semangat kurus aku tengah ada ni kan...phewwwwww.... coti-coti begini haruslah dimanfaatkan berjoging...membakar lemak di badan yang gubus ini...phewwwww....

plan joging diatur semalam....hiks ;) bersama kak ida.... yang bakal berkahwen pada tarikh best 11.11.11......... dia kata dia dah gemuk...tapi aku tengok comeyy dan selim jerr.... tak paham aku.... perasaan je tu....

so berjoging dengan ka ida best...sebab joging banyak...bercakap pon banyak.... haha kalau joging dengan member aku yang laen-laen tu..joging siket...bercakap je banyak... pastu berjalan je banyak...tak joging pon.... tapi siyess best sebab banyak peluh keluar...terasa sihat..cewahhh... baru hari pertama dah over...hahaha....


setelah 10 round joging...ini lahh hasilnya.... jeng jeng jeng....

































taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... phewww.... (pesanan khidmat masyarakat : sila lap darah dekat idung masing-masing) wakakaka

mood berangan : kan best kalau bangun je tido badan terus bertukar jadi macam ni.... hiks ;)

3 comments:

kulop ludin said...

kikiki...
nak gak bodi cam gambor tu!!!
esok nak jogging 10 raund gak!!

iszieylyanziy said...

fuh fuhh,,nk g jog gak klu cm nie,,haha

key-one said...

to kulop ludin: haha okeyy chayokk!!! jog tanpa henti 10 round okeyy...haha

iszieylyanziy: okeyy mari jog rmi2..hiks ;)