MR. NUFF =)

Tuesday, June 21, 2011

rindu sampai mimpi-mimpi~~~

salam...morning~~~~ hari ini kesihatan sudah semakin okeyy.... i likeeeeee.... alhamdulillah =)

semalam aku mendapat mimpi indah.... pheww!!! indah sangat...mimpi pelok-pelok...wakaka (haa otak kasi centre...tampo kang) haha aku punya semangat nak jumpa kawan-kawan masa sekolah teknik nihh...sampai aku aply cuti untuk 1/7/2011 ni awal-awal...haha kalo tak jadik siap kome....haha =p

ini kawan mase sekolah teknik....ade 2 orang hilang...haha mane tah mereka pergi.... yang tengah tu kawan lama siket dengan aku...sebab satu sekolah sebelum masuk teknik...hihi aku pelek kenape aku tak da gambo dengan dia....hahaha memang susah bangattt mau bergambo dengan kamu...pemalu lahh sangat....=p aku ade macam ustazah tak??? wakakaka
dia nihh memang lama gila tak jumpa...selepas form 5 memang tak jumpa-jumpa dah... nanti tak tahu lahh dia datang ke tak.... hmmmm ade rezeki jumpa lajj...kalo tak derr nak wat cane kan....huhu

ilebiyuuu kome.....rindu rindu rindu...wuuuuuwuuuu sweets memoriesss... mase ni buat mini gathering..... maen boling sampai basah ketiak...haha...yang pasti bukan ketiak aku yang basah...ketiak mereka-mereka...wakaka =p
ini member tercomeiii...ololololo rehan kate muke ko macam mashimaru.....hahaha rindu meni...meni lawak walopon macam malu-malu...hahahaha
farah nihh paling payah nak jumpe...die dah pindah kedah...wuuuwuuuu... =( harap-harap dia dapat lahh joint nanti....rinnduu rinduuu rinduuu.... *adeke membe aku tanye aku....aku makan bubur ape...wakaka wakluuu...itu cendol oke..cendol...haihhhh
ini yuni sayang...sore lemak merdu...bisa menggegarkan hati yang dengar....wakaka ayat aku tak boleh blahh.... ini nurse hati....ilebiyuuu....=*
motif letak gambo sendiri...nak tayang muka....hahaha

comel kan? comel kan? comel kan? hahaha
ilebiyyu frenzzzz...rindu kome sume... aku sampai mimpi-mimpi tau semalam....;) mimpi pelok-pelok lagi tu...ko ade??? haha okeiii byee....

1 comment:

Didiey Fadhilah Ramli said...

saya selaku ex-dorm 4 pun rindu korang jugak. Kim salam semua ye key-one!