MR. NUFF =)

Thursday, June 23, 2011

kamu dah daftar ke belum?

mak: kamu dah daftar ke belum?

aku : daftar ape mak?

mak : daftar untuk mengundi lahh...

aku : ishh akak tak nak mengundi...tak gemo...tak minat politik....

mak : kamu bio bijak siket....dah beso kan...

aku: alahhhhh.... tak berdose kan kalo akak tak mengundi...tak nak lahh...tak minat...huhu

mak : (diam)

aku: lagipon akak tak cukup umur lagi....

mak: bukan umur 18 dah boleh daftar dah ke?

aku : 21 lahh mak...

mak : ohh kamu belum 21 ke? macam dah jerr....

aku : ciss cisss cissssssssss.... akak modaa lagi okeyyy....wuuwuwuwuw


p/s: kesiann muka tua sebelum waktunya.... boleh kawen dahh...haha teringat mak aku citerr semalam pasal ayam goreng masin....hahaha

1 comment:

misyamissyou said...

haha..betul ckp mak kamu tu..bio bijak sikit.. XD pergi le daftar kalau dh cukup umo.. :P