MR. NUFF =)

Friday, June 10, 2011

benda comel dekat kunci hati aii~~~

salam~~~ hepi friday =)

alhamdulillah aku telah sihat sepenuhnya....setelah 3 hari demam dengan jayanya.... thanks yang sudi mendoakan yerr....=)

disebabkan keterujaan hari ini ialah friday...hiks...;) nak update belog pon teruja juga... baeklahh nak citer pasal benda kantung-kantung....hiks ;)


ini ialah kantung hati aku...(pitamm) kesian kunci kete aku nihh....kakaka kene kendong key-chain sampai 3... macam lerr kete BMW pon... hiks ;) comey tak felt kubang itu... itulah kumbang hati...kakaka berminggu-minggu tunggu kumbang itu siap... lawooo tak aku design... aku design jerrr....tukang buatnyerr ialah member aku...haha lagi dua kantung-kantung itu member-member jelita yang kasi...

yelaa memberr opiss aku kuat berjalan sane sini...so mensoping itu adalah kewajipan..tapi baguslahh mereka... souvenir untuk kawan-kawan opiss tak dilupakan... hiks ;)


p/s: mood ingin bercuti sangat mendalam... ouchhh syahdunyaa kalau dapat pegi bercoti dan relax kan minda.... ohh indahnyaa....oke byee....

No comments: