MR. NUFF =)

Friday, May 20, 2011

berhati-hati tau kome~~~

hyeeeee....salam hari jumaat=)

haa aku nak citerr pase budak opiss aku nihhh...ni bukan entry mengumpat okeyyy...aku kan nak jadi lebih baek...harus kurangkan mengumpat...hiks ;) dekat opiss aku nihh ade sorang singh.... die single... sape mau..meh booking cepat...haha

okeyy...pada suatu hari kan... singh nihh baek hati gilerr.... nak belanje aku dengan Kak Tini (opiss mate sorang lagi) makan laksa...phewwwww!!! i soka nyahhh banjerr-banjerr nihh.... haha pantang jerr ade orang kate nak banjerr kan....laju jerr....haaa okeyyy (sambil buat muke hepiii giler)

Singh: hari nihh wani pergi rumah mak su wani ka?
wani(yang ayu tu): tak tau lagi...nape?
Singh: kak tini petang nanti jom makan laksa...saya belanja...(cakap dengan nada eksaited...overr nak banjerr dei nihh)
wani(yang ayu tu): haaaaaaaa...ajak kak tini je ke??? sampeii hati..sobss (wat drama jap)
kak tini: hahahaha haa singh nak belanje...kene bawak kete singh lahh...(kak tini pon suke tiru gaye singh cakap...haha)
wani(yang ayu tu): haii singh over je nak banjer nihh....ade ape-ape ke???
singh: nombor kereta saya kena...dua pulak tu...
wani(yang ayu tu): nombor kereta mendenyerr???
singh: satu 1st prize...satu lagi 2nd prize....

hahahahaha amekkkkk koooooooo..... die nihh maen nombor ekorrr rupenyerr.....cissssssss

wani(yang ayu tu): hahhhhh??? tak pe la singh...i nak pegi rumah mak su i laa.... banjerr kak tini jelaa...(sambil jeling-jeling manje kat kak tini...hahaha)
kak tini: hahahaha ape nihh singh...belanje pakei duet gaji lahhh...ape pakei duet nombor ekor nihh...
wani(yang ayu tu): fuhhh naseb baek die kabo...hahahahaha

pastu singh buat muke cuak...pastu boleh tanye...."tak boleh ehhh"

wakakakakaka.... =p aku laju jerr cakap...tak bolehhhhhhhhhh!!!! haha

okeii sekian laporan daripada saya...cik wani yang ayu tuhh...haha...beboii=)

1 comment:

jeRza said...

singgah n follow . nice blog ;)