MR. NUFF =)

Friday, May 27, 2011

aku lupa aku diet!!!

assalammualaikum~~~

happy friday...

sampai je opiss terus online...(bagi tepukan gemuruh buat diri ini) haha

pastu sign in facebook....bukak belog tengok sape update...phewwww.... ade sorang ahkak nihh buat oreo cheesecake lahhh...pheww cambest jerr...nak try buat lahh...salin lah resepi dengan jayanyaa.... pastu dalam otak pikir...besok lah buat...besok kan cotiii....hihi pastu besok pergi Ipoh... boleh soping barang nak buat cheesecake...(tau lah baru gaji...dalam otak ingat soping jerr...camnilahh pompuan kan...*sigh..haha)

pastu tengok facebook jap lahh.... teringat dekat orang yang janji nak bagi kiterr hadiah kalau kiterr selim...wakaka aku diettt lahh!!! apahal lak nak buat kek nihh...kansel kansel kansel... tak jadikk aku nak buat cheesecake phewwwww.... buat penat jerr aku salin resepi...abehkan dakwat pen faber castell aii jerr....huhu

adesss....kuat gilerr pengaruh belog korang sampai aku terpengaruh tegok makanan lazat.... haha laju jerr aku salin resepi....wakakaka no no no no... i diettt.... ohh bodyy selim lahh cepat.... haha

nak hadiah ape eaa kalau selimmm...(berangan) haha control makan jer tak gune...kene excercise gak kan... okeyy petang ni nak joging lahhh....(pitammm) haha

p/s: doakan i selim supaya dapat menuntut hadiah...haha

3 comments:

HaNa Hani said...

xpe.masakkan kek tok blogger neyh haa..
lapa2 semuanye
haha
^_^

SofieyAzwa said...

Laa..cantik pe body ko.. Nak diet gak laa cmnie.. Err

key-one said...

hana hani: hahaha saye x kuat iman...kalo sy masak...mst x sempat kasi blogger mamam....haha

sophie: hahaha ko nk diet buat ape: ko dah selim gillors dahh....aku ni mok2...wuuwuuu