MR. NUFF =)

Tuesday, February 8, 2011

mari pergi zoo taiping~~~

assalammualaikum...weeewiitttt....ehemm ehemmm...oke citerr i tak basi lagi hokeyyy...huhuhu =p oke ini coti raya cina hari tuhhh...huhuhu

alaa i tau laa korang jalan jauh-jauh...berholidayyy gempak-gempak sajor... i pegi zoo jerr....hahahaha =p impian terlaksana okeyyy..... kesimpulannyerr jangan planingg bagaiii...kompem tak menjadikkk.... nak pegi..pegi terosss....hahaha

i memang plan dengan kawan-kawan i nak pegi zoo tepeng nihh... tapi mereka tu ngade....kejap jadi..kejap idokk... hahaha akhir kata teros pergi dengan kawan gojesss....kakaka tanpa plan ape-ape teros pegi...weehoooo yeiiiiii.....macihh kawan gojess

ini baru sampeiii.... baru masuk pintu utama.... okeyyy nak masuk zoo lagi maheiii daripada tengok wayang okeyyy...12 hengget dewasa rope i nihhh.... kanak-kanak 8 hengget.... orang taiping 8 hengget jugakk...tak aci tull.... oke baru masuk muke haruslahh eksaited....huhuhu i nak excercise.... so kene la bejalan.... tak maen laa naek mende alah kat belakang tuhhh....kate nak menikmati alam sekeliling kan.... ahahaha (padahal maleh beratur panjang gilerrr)
"ape tengok-tengok?? mehhh lawan...ada berani???" hahahaha ini orang utan yerr adek-adek... che teke che teke che teke....ni jantan ke betine??? hahaha pastu teke lagi...orang utan tue ke mude??? hahaha *pitammm +_+
"prottttttttttt....hambekk kau....sape suruh usha-usha aku..." hahahaha
haa ni orang normal okeyyy....i sepak laju-laju kang kalo berani kate i orang utan okeyyyyy..... huhuhu
ini buaya darat....boyee ni superr duperr besauuu haaaaa.... pastu dok diam rope patunggg.... erkkk
haaaaaa ni lerrr lion yang dok mengaummm tak habehh habehhh....ni singe afrika okeyyy.... comeyy gilerr....rase nak peluk-peluk...lepas peluk offer duduk rumah i...hahaha
pehall muke i jadi camnihhh....grrrrrrr.... ini faktor cara penangkapan gambar tidak tepat okeyyy... ape-ape ponn tengss kawan gojess tolong tangkap gambo yerr....=p
belakang tu bear comeyyy....yang depan tuhh orang comeiiii.... *pengsan....hahaha
ini rabbittt..... ni bese tengok dahh...tak de laa teruje sangat....hahaha (padehal..mase nampak...ehhhh rabbitt la you....) hahaha
pisss pisss....belakng tuhh lembu kot...hahaha i lupe la name die....
diorang ni suke bagi bontot kan...kijamm wohhh... i bayar 12 hengget tau dakk..... grrrr tau la cun..bagi bontot jerr yakkk...oke tak ape tak pe... tak nak datang dahhhh -___-
ini posing baek punyaaaa...die mai dekat tau..ni burung enggang.....weeewitttt.....
ini gajahhh atau dalam bahase orang putehhnyerr ialah elephant....=) kalo dah sampei dekat gajah tuhh maknenyerr kite di penghujung zoo.... banyak lagi binatang laen..ni jerr yang i snap...

oke terimalahh gambo i yang hitam legam dekat bawah nihhh....kakakaka =p alhamdulillah.... dah habess melawat zoo baru la hujan turun dengan lebatnyerr..... huhuhu so berpayung lahh i... okeiii beboiiii.....

1 comment:

sophie said...

Weyh,semua gmbar ko peace..Kecuali yg last tu!!


Peace!!hehehhe