MR. NUFF =)

Saturday, January 15, 2011

hari sabtu yang bosan~~~

oke semalam hari jumaat.... i amek emergency holiday....atau dalam bahasa melayu....percutian kecemasan...banyak laa percutian....huhuhu coti kecemasan....hikss =p ade hal siket dekat bank... tepaksa amek coti dengan cara tergesa-gesa.... cewahhh ayat nak mantappp jerr....

oke hari nihh sabtu... coti lagi....besok ahad pon coti lagi.... tetibe raseee....arghhhhhhhh bosannyerr.... tetibe jadi anak dara yang solehah duduk rumah jerr.... buat kerja rumah seperti isteri solehah...wawww.... wahai makcik-makcik sekalian saya adalah pilihan tepat untuk dijadikan menantu... okee stop merepek.... huhhhh

hari sabtu bangun tido.... teruk brekpest... tu pon mak yang buat brekpest... oke fail buat menantu... hahaha.... lepas tuhhh mesin baju.... oke lepas tu masak laaaa.... masak tengah hari... sebab satgi akak tersayang nak balik kerja nak melantak.... adek yang baek bukan.... tapi tu pon i yang melantak dolu...sebab lapo tunggu die balik lambat sangat... hishhhh

pastu petang layan industann.... pastu dah bosannn gilerr.... nak kluarr tak derr geng.... oke bosan bosan bosan....

hari yang panas terik hari nihhh...ngidam gilerr ais krim wall's selection.... yummyyyy...tapi adek panjang pemalassss..... tak nak tolong belikan...mencikkkk.....=(

oke nak nagess dalam hati kuat-kuat.... mesej orang tu die watt dekk jerr... mesej orang ni pon die wat dekk jerr..... oke fineeeeeee!!!!!! pasni kalo carii i..i pon nak buat dekk jugak laaa.... ahh ahh ahhhh.....

oke beboiii...abess bebel dahhh

2 comments:

ishiko said...

umm..umm.. ptg2 mmg best mkn eskrim..

http://ishikosworld.blogspot.com/2011/01/114-keluar-di-hari-yg-berangin.html

sophie said...

Alaa..mesej je aku..Aku mesti blasnye..Hehehe