MR. NUFF =)

Monday, January 24, 2011

Dr.Rozmey the gojesss....


taraaa korang teke mane satu dokter rozmeyyy???? jahakkk tau koranggg.... tak baek tauuu... bukan yang kanan tu laa.... yang tengah tuhh...ehhh bukan laaaa...bukan bukan bukan...sume bukan....

tak baek tauuu....sian dokter rozmeyy (ayat amek hati) kakakaka weyyyy pagi pagi i online...tibe2 ade laa seorang jejaka kacak mengetaggg gambo ni dekat i...cisss cisss cisss.... dah laa tag i dekat yang palingg kanan ujung skali.... laju-laju i remove...hampehhhh.... huhh kalo memberr i tengok mau kene bahan abes-abesann.....hahahaha

apekah motiff beliau??? adekah nak cakap i macam muke dokter rozkey yang kacak dan julita itu??? kakakakaka ohhh no no no no...beliau lagi gojess hokeyyy...sapelahh i nihhhh.... peminat pon tak derr.... dokter rozmeyy rameii kot peminat...yelaa orang kacak kan....huhuhu (nak pitamm)

kalo rase nak bace komen yang hiburkan hati..sile laaa klik sini...huhuhu memang akan terhibur hati korang.... huhuhu

p/s: tak pe yuu... nanti i tag yuu dengan gambo yang lagi hott dan gojess hokeyyy...mesti yuu tak tido malam nanti...kakakaka....

2 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

auwww~
dr.R lgi gojes dri mereka kot.
haha! xD

fyna said...

hehehe....geli2 je tgk...







jom singgah n follow2 belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/